CO JE TO LINKBUILDING A K ČEMU JE POTŘEBA

+ BONUS PŘÍPADOVÉ STUDIE S VÝSLEDKY KAMPANÍ

Lingbuilding představuje pravidelné získávání zpětných odkazů z jiných internetových stránek, které odkazují na Váš web. Díky tomu síla a autorita Vašeho webu roste a za to Vás Google odmění tak, že Váš web posune ve vyhledávači na přednější místa.

Co to přinese? Relevantní návštěvníky, které zajímá obsah, který máte na webu.

Pomocí kvalitního a dlouhodobého linkbuildingu se lze stát autoritou v oboru. Přeskočíte svou konkurenci.

 

JAK SI PŘEDSTAVIT SPOLUPRÁCI

Nejdříve si napíšeme, zavoláme, seznámíte mě se svým webem a Vašimi představami. Cokoliv vysvětlím, poradím. Pokud se domluvíme na spolupráci, pak mě čeká:

  • Analýza klíčových slov – musím zjistit, které termíny ve Vašem oboru lidé opravdu vyhledávají a jestli je vůbec reálné přeskočit konkurenci
  • Analýza Vaší konkurence – zjistím sílu Vaší konkurence. Nicméně nebude to tak, že Vás s ní budu strašit. Já jí pro Vás trošku “špehnu” a dám Vám do rukou jejich zbraně – seznam jejich klíčových slov, které jim generují návštěvnost a kompletní seznam jejich zpětných odkazů
  • Úpravy textů na Vašem webu – musíme se spolu ujistit, že je vše správně
  • Získávání zpětných odkazů – všechny eviduji, získáte report
  • Vyhodnocení výsledků

CENA LINKBUILDINGU

Nechávám to plně na představách jednotlivce. Je zcela na Vás, jaký si stanovíte rozpočet. Můžete vyzkoušet jakoukoliv částku, následně sledovat výsledky a podle toho se dále rozhodovat. Již s 3-4 tisíci měsíčně dosáhnete znatelných a hmatatelných výsledků. V případě navázání spolupráce máte navíc veškeré konzultace se mnou zdarma.

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Pro lepší představu, jaké výsledky můžete po vytvoření několika kvalitních zpětných odkazů očekávat, jsem pro Vás připravila sérii několika případových studií webů, kde jsem provedla malou linkbuildingovou kampaň. Jedná se vždy o krátkou 14ti denní kampaň zahrňující pouze několik desítek zpětných odkazů.

Případová studie č.1

Růst návštěvnosti o 39% po 19 dnech od kampaně

Délka trvání kampaně: týden

Začátek kampaně: 2.3.2018

Datum případové studie: 21.3.2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o cca 400 návštěv z vyhledávače

Obor: dřevostavby

 

Použili jsme:

  • 15 unikátních relevantních článků, které jsme umístili na mých 15 českých domén o vysokých hodnotách
  • 15 TOP odkazů ze zahraničních domén o DA70+
  • 10 odkazů ze zahraničních domén o DA30-40+

Všechny odkazy byly vytvořeny z kvalitních domén, takže jejich indexace byla téměř blesková.

K dnešnímu dni jsme zaznamenali nárůst návštěvnosti o 39%. Očekáváme, že po 30dnech bude tedy dvojnásobná. Stále jsme teprve v polovině sledovaného časového období.

Spousta klíčových slov se dostala z druhé stránky Googlu na první stránku.

Stále zde však vidím prostor pro zdokonalení pozic, takže v kampani rozhodně budeme následující měsíc pokračovat.

Těchto 39% znamená pro web několik stovek nových relevantních návštěvníků, pokračováním můžeme získat tisíce nových.

Web tak během 14dní získal cca 400 nových relevantních návštěv a investice do zpětných odkazů se v tomto okamžiku již vrátila.

Případová studie č. 2

Růst návštěvnosti o 79,96% po čtvrt roce od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 27.11.2017

Datum případové studie: 1.4.2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o 1652 návštěv / měsíc po čtvrt roce

Obor: Pneumatické nářadí, kompresory

 

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (odkazy ze subdomén, které jsou ale zaměřeny na vysoké stáří a vysoké PA a unikátní IP adresu. DA mají vysoké všechny – přechází z hlavní domény)

Stav na začátku: 2066 / měsíc

Stav po měsíci: 2546 / měsíc – 23% nárůst návštěvnosti

Stav po 2 měsících: 2943 / měsíc – 42,44% nárůst návštěvnosti

Stav po 3 měsících: 3366 / měsíc – 62,92% nárůst návštěvnosti

Stav po 4 měsících: 3718 / měsíc – 79,96% nárůst návštěvnosti

 

Případová studie č. 3

Růst návštěvnosti 129,37% po 20 dnech od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 8. 2. 2018

Datum případové studie: 8. 3. 2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o 458 návštěv z vyhledávače po 20 dnech od dokončení kampaně

Obor: Masáže

 

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (mají vysokou autoritu domény, autoritu konkrétní stránky, kde je článek s odkazem umístěn, doména je vysokého stáří a každá je registrována na unikátní IP adrese)

 

Stav na začátku: 350 / měsíc

Stav po měsíci: 812 / měsíc

Web (přestože texty byly celkem slabé a mé výzvy k jejich úpravám vyslyšeny nebyly) se umístil z pozice 118 pro důležité klíčové slovo na první stránce vyhledávače (oscilace kolem 3-5 místa). V případě zkvalitnění (optimalizace) textů na webu mohly být výsledky ještě lepší.

 

Případová studie č. 4

Růst návštěvnosti o 95% po 20 dnech od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 27.11.2017

Datum případové studie: 1. 1. 2018

Přírůstek návštěvnosti: 95% navýšení návštěvnosti z vyhledávače

Obor: Překladatelské služby

 

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (Vysoké autorita domény i konkrétní stránky, vysoký web
    subdomény, unikátní IP adresa)

Web nebyl na začátku vůbec zaindexován na důležitá klíčová slova s vysokou hledaností, nicméně po velice krátké době (cca 13 dní) se podařilo web umístit na klíčové slovo, které vyhledává okolo 2000 lidí měsíčně na první stránce, takže návštěvnost okamžitě narostla.

Nutno pochválit výborné provedení textů na webu (on page SEO) – nastavení titulků, nadpisu H1, popisu obrázků i ostatního textu. Tento web si opravdu zaslouží být na předních místech.

Pokud Vás optimalizace webu zajímá a chcete mít vše také v pořádku, zde je podrobný návod.

Chcete mě? Napište mi.

Pole označená symbolem * jsou povinná

Summary
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
0.5 based on 3 votes
Brand Name
Ing. Jana Hrabalová
Product Name
Linkbuilding
Price
4000
Product Availability
Available in Stock