Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov Vám dá jasnou představu o tom, jaké termíny (klíčová slova) lidé ve Vašem oboru hledají a hlavně údaj o jejich měsíční hledanosti. Snadno si tak vypočítáte, kolik lidí k Vám měsíčně přijde.

Díky analýze klíčových slov nebudete cílit na obecné těžce porazitelná klíčová slova.

Zacílíte na desítky termínů, které hledají stovky lidí měsíčně, jsou méně konkurenční, lehce se na ně umístíte a získáte z nich celkově větší návštěvnost, než kterou byste získali umístěním se na obecný konkurenční termín.

Analýza klíčových slov Vám dokáže odhalit i konkrétní produkty, které lidé vyhledávají, což je velice cenná informace pro mnoho eshopů.

Víte tak, na co se prioritně zaměřit.

PRŮBĚH ANALÝZY KLÍČOVÝCH SLOV

  1. Pomocí placených i neplacených nástrojů získám všechna hledaná klíčová slova Vašeho oboru
  2. Zanalyzuji klíčová slova Vaší konkurence, ze kterých čerpá návštěvnost
  3. Veškerá data protřídím a nechám pouze relevantní klíčová slova
  4. Data seřadím podle měsíční hledanosti a konkurence
  5. Dále klíčová slova třídím a klasifikuji (Výrobce, Produkt, Materiál, Barva, Vlastnosti,…)

VYUŽITÍ ANALÝZY KLÍČOVÝCH SLOV

  1. Návrh struktury webu
  2. Optimalizace webu pro zvýšení návštěvnosti na hledané termíny
  3. PPC reklama
  4. Obsahový (content) marketing – analýza např. odhalí, na jaká témata psát články

NÁSTROJE PRO ANALÝZU KLÍČOVÝCH SLOV

  1. Sklik (zdarma)
  2. Google keyword planner (zdarma)
  3. AHREFS (placený)
  4. Našeptávač Google (zdarma)
  5. Mozek 🙂

CENA ANALÝZY KLÍČOVÝCH SLOV

Cena se odvíjí od počtu hodin strávených nad analýzou.

Záleží tedy na tom, co vše má zahrnout. Cenu dokážu zhruba odhadnout předem, když se spolu domluvíme, co vše budeme analyzovat, jaký obor, jaký rozsah (Vaše očekávání).

Analýzu klíčových slov ode mě získáte již od 2000 Kč do 8000Kč.

Pokud jste malý web, který nepotřebuje rozsáhlou analýzu, tak se tomu samozřejmě pochopitelně přizpůsobím a udělám ji jednodušší. Nezabere tolik času, ale účel pro linkbuilding to splní.

Pro malý web je pak důležité nechat si rozpočet spíše pro zpětné odkazy.