SEO případová studie – červenec 2019

seo případová studie

Dnes mě přepadla chuť podělit se s Vámi o nějaký ten výsledek za poslední dobu, ať máte představu o tom, jak mi SEO funguje v současnosti a něco pro Vás napsat.

S následujícím klientem spolupracujeme od dubna.

Hlavní klíčové slovo: MATRACE

Měsíční hledanost: 16 000 lidí / měsíc

Rozpočet: 10 000Kč / měsíc

Co bylo uděláno (2 části):

OPTIMALIZACE TEXTU (1. ČÁST):

  • SEO titulky – optimalizovaly se titulky tak, aby titulek vždy začínal nejdůležitějším klíčovým slovem + a to vřele doporučuji každému z Vás – přidala se za to slovo výzva k akci. Jde o to, odlišit se od konkurence. Ve chvíli, kdy se dostanete do TOP10, potřebujete mít lepší titulek než ostatní. Potřebujete, aby lidé klikali na Vás. Přidáte tedy termíny typu: dnes doprava ZDARMA, dnes DÁREK, dárek k objednávce, pošta dnes ZDARMA, dnes 60% dolů!, dnes 60% výprodej atd. Zároveň je třeba ohlídat si délku titulku. Návod na to níže.
  • SEO popisky – optimalizovaly se popisky. Opět se v popisku objeví hlavní klíčové slovo (netřeba jím začínat, ale je nejlépe v první větě) a opět to má za úkol zaujmout návštěvníky. Můžete použít i emotikony, pokud najdete nějakého relevantního, návod níže.
  • Relevantní text na cílové stránce – na cílové stránce je zároveň spousta relevantního textu přímo související s matracemi, nikoliv jen výčet produktů

LINKBUILDING (2. ČÁST):

  • Relevantní články – sepsali jsme okolo 10 relevantních článků a publikovaly je v relevantních sekcích na vybraných magazínech
  • Zpětné odkazy nejvyšší možné kvality – zajistila jsem zpětné odkazy z nejsilnějších možných zdrojů, zaměřila jsem se pouze na kvalitu, protože ta přežije všechny budoucí algoritmy.  

Po třech měsících jsou vidět nádherné výsledky. Posunulo se nahoru hodně klíčových slov, nejvýznamnější budu sdílet s Vámi:

Z třetí stránky Googlu, kde Vás opravdu nikdo nenajde, 7. místo. Dnes ráno jsem to viděla už na 5. místě.

TIP: Dělejte linkbuilding pravidelně. Dejte mu alespoň 3-4 měsíce. Ukazujte Googlu po delší čas, že na Vás začínají odkazovat autoritativní weby, pravidelně a VÝSLEDKY SE BRZY DOSTAVÍ.  

První měsíce Vám to bude oscilovat. Budete létat nahoru a dolů. Stačí pravidelnost a brzy se to ustálí.

Několik návodů z textu:

Jak použít emotikony ve výsledcích vyhledávání

Použití emotikonů v SEO titulku a SEO popisku může zvýšit proklikovost (CTR) Vašeho výsledku. Lidé jsou dnes více a více zvyklí na používání emotikonů, takže věřím, že v 90% případů se Vám podaří najít vhodné adepty.

Jak si ohlídat délku SEO titulku a popisku

Když už se nyní jdete věnovat krásným titulkům a popiskům, je vhodné dát si pozor na jejich délku. Zajímá nás zkrátka, zda se nám to tam vejde. Pokud by byl titulek delší a nevešel by se, Google by část textu nahradil tečkami a to nevypadá nejlépe. Pro popisek platí to samé. Počítat znaky či pixely se Vám určitě nechce, takže tu mám pro Vás krásnou aplikaci, která je ZDARMA, kde si to jednoduše ohlídáte.

Jděte na web: https://seomofo.com/snippet-optimizer.html

Do title vkládáte SEO titulek.
Do Description vkládáte SEO popisek.
Jsou to informace, které se zobrazují právě a jen ve výsledcích vyhledávání. Dole Vám pak vyjíždí, jak to bude vypadat ve výsledcích. Vaším cílem je, aby nikde nebyly žádné tečky.

Máte web, na kterém tvrdě pracujete a potřebujete ho také dostat nahoru v Googlu?

Klidně mi napište. Společně už to tam dotáhneme.

Pole označená symbolem * jsou povinná

Jana Hrabalová

Velký nadšenec do internetového marketingu a SEO. Hledám stále nové cesty a způsoby k dosahování cílů a ráda se o ně podělím.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..