Zvyšte svou návštěvnost pomocí této jednoduché metody

vnitřní zpětné odkazy

Zvyšte svou návštěvnost pomocí této jednoduché metody

 

V tomto článku Vám ukážu, jak pomocí vnitřního odkazování zvýšíte radikálně umístění Vašich pozic během několika týdnů.

A vsadím se, že 98% z Vás tuto techniku opomíjí a netuší, jaké výsledky může přinést.

A to nejlepší:

Dokážete to na svůj web implementovat klidně hned teď a není zde žádné riziko, že by Vás za to Google mohl penalizovat.

Co je to vnitřní odkazování?

Pomocí vnitřního odkazu odkážete na stránku uvnitř Vašeho webu.

Zkrátka je to v rámci jedné domény – Vaší.

Např. z hlavní stránky www.priklad.cz odkážu na podstránku /kontakt.
Jednoduché, že?

 

Jak mohou vnitřní odkazy zvýšit návštěvnost?

 

1. Googlu to pomůže, aby objevil Váš nový obsah

Např. Váš nový článek. Jelikož Google už zaindexoval např. Vaší hlavní stránku, tak pokud z ní odkážete na nový obsah, tak bude tento zaindexován rychle, protože roboti Googlu sledují stránky, na které z té již zaindexované stránky odkážete.

2. Pomáhá to umístění Vašich podstránek

Počet vnitřních odkazů je jedním z 200 ranking faktorů Googlu. Z toho vyplývá, že je dobré se na to zaměřit a využívat to.

Dejme si příklad – cílíte na klíčové slovo basketbalové triky. Z Vaší hlavní stránky odkážete na Váš článek o basketbalových tricích, pod klíčovým slovem „basketbalové triky“. Googlu to pomůže lépe porozumět tomu, že ten článek je o basketbalových tricích.

3. Návštěvníci se lépe orientují – a může Vám to vydělat peníze

Tak například je odkážete na nějakou dobře propracovanou podstránku, na které něco objednají. Ať už přímo Váš produkt/službu, nebo prostřednictvím nějakého toho affiliatu. Možnosti jsou nekonečné, jen si s tím pohrát.

 

Nyní máme jasný důvod:

proč se na to vnitřní odkazování zaměřit.

Teď je však načase:

Ukázat si, jak to přenést do praxe.

 

Krok 1: Tvorba seznamu URL a hlavních klíčových slov

Nejdříve ta URL. Jsou dvě možnosti – buď máte sitemap, takže je vytáhnete z tohoto souboru (a sitemap byste mít měli, je to ranking faktor), nebo jednoduše půjdete na google (nebo na seznam) a zadáte:

site: odkaznavasweb.cz

Vyjedou Vám všechna stránky, které máte na svém webu. Možná jich máte desítky, někdo stovky, někdo ještě více. Takže je mi jasné, že lovit je po jednom chtít nebudete. Nebojte se. Jde to i jednoduše 🙂 Také miluji zkratky.

Udělá to za Vás jednoduchý program SERP Scraper, který si zdarma stáhnete zde: http://urlprofiler.com/free-tools/

Po instalaci vložte do kolonky „Search Queries“ následující footprint: „site:odkaznavasweb.cz“
Pak jen kliknete Scrape a nastavte, kam chcete umístit výsledky. A je to. Během pár minut tak máte kompletní seznam Vašich URL.

Krok 2: Přidejte k těmto URL klíčová slova

Teď vemte ten seznam a připište k nim klíčová slova. Použijte LSI klíčová slova – tzn. relevantní, synonymická, pohrajte si s tím 🙂

Krok 3: Implementujte to na svůj web

Teď Vás čeká nějaká ta manuální práce, ale myslete na to, jaké výsledky Vám to přinese.

Bude se Vám to s touto myšlenkou dělat lépe.

 

Dejte mi vědět dolů do komentáře, zda jste doposud používali hojně vnitřní linkování a zda teď, s vědomím, že Vám to pomůže v rankování, budete tuto metodu používat častěji 🙂

Jana Hrabalová

One Comment

  1. Dobrý den,

    jsem rád, že jsme začali budovat kvalitní zpětné odkazy. Práce je tedy hodně, ale výsledky jsou vidět. Děkuji za super spolupráci a super posun na dětské hodinky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..