Autoritativní zpětné odkazy zdarma – návod krok za krokem

zpětné odkazy web 2.0

WEB 2.0 ZPĚTNÉ ODKAZY – NÁVOD NA TVORBU ZPĚTNÝCH ODKAZŮ ZDARMA

V tomto článku si ukážeme přesný návod, jak vytvořit desítky kvalitních zpětných odkazů z hodnotných autoritativních domén.

Ano, bude to manuálně. Žádný bot. Já vím, je to zdlouhavé. Ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.

Budou to odkazy z tzv. web 2.0 stránek. Na mém blogu o nich ještě hodně uslyšíte, protože je to něco, co funguje opravdu dobře.

Tuto taktiku je však potřeba provádět obezřetně a bezpečně, dodržte prosím vše, co je níže uvedeno, pokud chcete zachovat dlouhodobou úspěšnost.

Nejprve považuji za vhodné objasnit, co to vlastně ty web 2.0 stránky jsou. Jsou to blogové platformy, které jsou uživatelům dostupné zdarma. Znamená to, že si na těchto platformách můžete zdarma založit svůj blog (svůj web) a postovat zde své články. Někteří máte určitě s některýmu zkušenost (blogspot.cz), možná máte na některé platformě přímo postavený celý web (pro začátek je to dobré řešení, když má někdo malý rozpočet a nechce kupovat doménu a hosting).

[sociallocker id=“2162″] Děkuji za sdílení. Zde je slíbený seznam 50 kvalitních web 2.0 platforem web20_platformy [/sociallocker]

A jaká je výhoda této taktiky?

Některé tyto platformy mají vysokou autoritu. Přesněji mají vysoké DA – domain autority. A rovněž rychle roste jejich PA – page autority. Zkrátka článek s odkazem na Váš web z takovéto platformy přelije nějakou tu hodnotu i na Váš web. Ano, je to subdoména, takže když vytvoříte čerstvý link, nemá to žádné PA (ale má to DA), jenže rychle tomu naroste i PA, takže jak je příspěvek starší, bude i hodnotnější.

Další důležitý bod je relevantnost. Ano. Omýlám to stále dokola. V následujícím textu si ukážeme, jak na to.

KROK ČÍSLO JEDNA: Vytvoříme emailovou adresu

Při samotné tvorbě odkazů nám bude chodit spousta potvrzovacích odkazů, je vhodné udělat si pro tento účel jiný email. A také je vhodné, aby nebyl u gmailu. Přeci jen patří Googlu žejo. Nechceme zanechávat viditelné stopy, tak to nedělejme přes gmail. Osobně používám raději emaily od společností centrum, seznam a yahoo.

KROK ČÍSLO DVĚ: Registrace do web 2.0 platforem

V tomto kroku si udělejte alespoň 10-15 různých registrací. Seznam platform naleznete na začátku článku. Čím více toho uděláte, tím lépe. Záleží na Vaší konkurenci. Pokud je silná, neváhejte a udělejte toho více.

KROK ČÍSLO TŘI: vhodný výběr názvu subdomény

V tomto bodě tedy máte vytvořeny účty a nyní je důležité vybrat vhodný název pro Vaši subdoménu. Potřebujeme už v tomto bodě zachovat relevantnost.

Mám na mysli následující:

„klicoveslovo.weebly.com“

Někoho by v tomto bodě mohlo napadnout dát na každou platformu své hlavní klíčové slovo. Ano, to bude fungovat z krátkodobého hlediska, ale z dlouhodobého to bude vypadat nápadně a může to být odhaleno a znehodnoceno Googlem. Takže to dělat nebudeme a dáme tam hlavní klíčové slovo a synonyma, různé modifikace. Stále za předpokladu dodržení relevance 🙂

Takže pokud mám web o svatebních šatech, a mé hlavní klíčové slovo je „svatební šaty“, pojedu následovně:

nejlepsisvatebnisaty.blogspot.cz
levnesatynasvatbu.weebly.com
luxusnisatysvatba.webnode.cz
satynasvatbudostupne.webs.com

Relevantnost zachována a není to tak nápadné. Supr. Jedeme dál.

KROK ČÍSLO ČTYŘI: Tvorba obsahu

Teď budeme potřebovat vytvořit obsah. A prosím, nepodceňujme to. Jelikož to bude odkazovat přímo na Váš web, je vhodné vytvořit kvalitní obsah. Určitě nedoporučuji to odněkud zkopírovat (google to pozná). Pokud Vás baví co děláte, nebude pro Vás problém z fleku sepsat několik článků o dané tématice. Každý článek by měl mít cca 500 slov.
Na tvorbu článků si někoho můžete i objednat, ale je to pro tyto účely zbytečně nákladné, tuto možnost si nechte pro jiné příležitosti (určitě tu postnu článek, kde to budete moci využít).
Také mě to uplně nebaví psát články pro tyto účely (když prostě vím, že to nikdo moc nebude číst), jenže efekt to má, tak se překonám.

Co se textu týče, zahrňte do něj hodně relevantních, synonymních, tématicky příbuzných slov. S hlavním klíčovým slovem to moc nepřehánějte, hodně ho tam tak 2-3krát, stačí. Jinak to zase může vypadat nápadně. Ale zase nepište to nějak křečovitě, udělejte si z toho zábavu.

KROK PĚT: Doladění příspěvku

V tomto kroku máme tedy připraven článek a hodíme ho do editoru dané web 2.0 platformy. A teď je potřeba přidat relevantní obrázek, klidně i video. Dělejte to zcela náhodně.
Příklad – jeden článek bude bez obrázku, jiný bude s obrázkem, jiný bude mít dva obrázky i video, jeden dvě videa, jeden jedno video – prostě dodržujeme náhodnost. Dává to smysl? Nechceme zanechávat stopy, tak to musí vypadat přirozeně.

Co se odkazů ve Vašem článku týče, nebude stačit dát jen odkaz na Váš web. Uděláme to jinak. Jeden odkaz bude pro Váš web a druhý (klidně i třetí) bude směrovat na nějaký jiný, cizí, autoritativní, hodnotný web (ráda odkazuju na wikipedii atd.) Zase – díky tomuto to bude vypadat více přirozeně. Funguje to. POZOR – ještě ten příspěvek neodesílejte.

KROK ŠEST: Obsah ala vata

Než tam hodíme náš skvělý článek, potřebujeme, aby to vypadalo celé přirozeně. Ano, nejradši bych ho tam také už hodila a nijak se nezdržovala. Ale zase – máme tu to dlouhodobé hledisko.
Takže nejdříve naplníme náš blog „vatou“. Takže různé relevantní články, obrázky, videa, citáty. Ty už nemusíte sami vymýšlet. Sdílejte cizí. Je to v pohodě. Stačí 3-5. Zase – dodržujte náhodnost. Někde jich uděláte 3, někde 5, někde klidně 10. Jen překecat tu lenost v sobě, také vedu vnitřní boje, nebojte 🙂

Takže v této chvíli byste měli mít přirozeně vypadající blog. Jdeme tedy konečně do finiše.

KROK SEDM: Publikace našeho článku s odkazem

Pokud to daná platforma umožňuje, využijte možnosti naplánování „příspěvku/schedule“. Zkrátka neposlat vše hned v jeden den, ale rozložit to během týdne, dvou, záleží kolik toho máte. Některé platformy to umožňují.
Opět platí dodržovat jistou náhodnost. Jeden příspěvek každý den – to už je opakované a nevypadá to přirozeně. Měňte to 🙂

Tak a to je všechno. Jednoduché, ani ne moc pracné. Krásný způsob snad zcela pro každého, jak si přijít na nějaké ty kvalitní zpětné odkazy zdarma.

Pokud se Vám článek líbil a něco Vám dál, budu vděčná za sdílení a nějaký ten komentář k tomu 🙂 Napište mi, jak se Vám tato taktika líbí a kolik už jste toho vytvořili.

Jana Hrabalová

4 Comments

  1. Dobrý den,
    musím říct, že obsah je základ, ale musí se vědět kam ho vložit. Moc děkuji za zkušenosti paní Hrabalové. Vím, že patří do top SEO specialistů.

  2. Dobrý den , tak to by jste mi mohla poradit , popřípadě zhanit mé webové stránky . Snažím se , ale rád si poslechnu názor pozorovatele 🙂 RB

    • Krásný den, určitě bych si udělala nějakou tu analýzu klíčových slov a na ně následně optimalizovala jednotlivé podstránky (meta popisky, titulky atd.). Záleží tedy, na jaké termíny by se Vám hodilo být ve vyhledávači vidět 🙂 Klidně zavolejte a můžeme se na to spolu podívat 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..