Linkbuilding - Případové Studie

Zvýšení návštěvnosti až o 129% již po 14 dnech

Linkbuilding, neboli pravidelná tvorba zpětných odkazů, je jednou z nejdůležitějších činností, které je třeba se věnovat, chcete-li mít web na prvních pozicích vyhledávače.

Kvalitní linkbuilding Vám zajistí pravidelnou relevantní návštěvnost.

Zpětné odkazy můžete pravidelně tvořit sami, případně využít některých z mých služeb.
Na mém blogu naleznete několik článků věnujících se linkbuildingu, kde zjistíte, jak vytvořit nějaké ty odkazy zdarma.

Pokud stejně jako weby níže chcete kvalitní odkazy z raritních hodnotných domén, tak jsou dostupné na hlavní stránce úplně dole. Cena linkbuildingu již od 500Kč.

Klidně mi nejdříve napište email, mrknu se na Váš web a společně vymyslíme nejefektivnější řešení přesně podle Vašich přání.

Pro lepší představu, jaké výsledky můžete po vytvoření několika kvalitních zpětných odkazů očekávat, jsem pro Vás připravila sérii několika případových studií webů, kde jsem provedla malou linkbuildingovou kampaň. Jedná se vždy o krátkou 14ti denní kampaň zahrňující pouze několik desítek zpětných odkazů.

Případová studie č.1

Růst návštěvnosti o 39% po 19 dnech od kampaně

Délka trvání kampaně: týden

Začátek kampaně: 2.3.2018

Datum případové studie: 21.3.2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o cca 400 návštěv z vyhledávače

Obor: dřevostavby

Použili jsme:

  • 15 unikátních relevantních článků, které jsme umístili na mých 15 českých domén o vysokých hodnotách
  • 15 TOP odkazů ze zahraničních domén o DA70+
  • 10 odkazů ze zahraničních domén o DA30-40+

Všechny odkazy byly vytvořeny z kvalitních domén, takže jejich indexace byla téměř blesková.

K dnešnímu dni jsme zaznamenali nárůst návštěvnosti o 39%. Očekáváme, že po 30dnech bude tedy dvojnásobná. Stále jsme teprve v polovině sledovaného časového období.

Spousta klíčových slov se dostala z druhé stránky Googlu na první stránku.

Stále zde však vidím prostor pro zdokonalení pozic, takže v kampani rozhodně budeme následující měsíc pokračovat.

Těchto 39% znamená pro web několik stovek nových relevantních návštěvníků, pokračováním můžeme získat tisíce nových.

Web tak během 14dní získal cca 400 nových relevantních návštěv a investice do zpětných odkazů se v tomto okamžiku již vrátila.

Případová studie č. 2

Růst návštěvnosti o 79,96% po čtvrt roce od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 27.11.2017

Datum případové studie: 1.4.2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o 1652 návštěv / měsíc po čtvrt roce

Obor: Pneumatické nářadí, kompresory

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (odkazy ze subdomén, které jsou ale zaměřeny na vysoké stáří a vysoké PA a unikátní IP adresu. DA mají vysoké všechny – přechází z hlavní domény)

Kampaň zopakována: NE

Stav na začátku: 2066 / měsíc

Stav po měsíci: 2546 / měsíc – 23% nárůst návštěvnosti

Stav po 2 měsících: 2943 / měsíc – 42,44% nárůst návštěvnosti

Stav po 3 měsících: 3366 / měsíc – 62,92% nárůst návštěvnosti

Stav po 4 měsících: 3718 / měsíc – 79,96% nárůst návštěvnosti

Případová studie č. 3

Růst návštěvnosti 129,37% po 20 dnech od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 8. 2. 2018

Datum případové studie: 8. 3. 2018

Přírůstek návštěvnosti: navýšení o 458 návštěv z vyhledávače po 20 dnech od dokončení kampaně

Obor: Masáže

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (mají vysokou autoritu domény, autoritu konkrétní stránky, kde je článek s odkazem umístěn, doména je vysokého stáří a každá je registrována na unikátní IP adrese)

Kampaň zopakována: NE

Stav na začátku: 350 / měsíc

Stav po měsíci: 812 / měsíc

Web (přestože texty byly celkem slabé a mé výzvy k jejich úpravám vyslyšeny nebyly) se umístil z pozice 118 pro důležité klíčové slovo na první stránce vyhledávače (oscilace kolem 3-5 místa). V případě zkvalitnění (optimalizace) textů na webu mohly být výsledky ještě lepší.

Případová studie č. 4

Růst návštěvnosti o 95% po 20 dnech od dokončení kampaně

Začátek kampaně: 27.11.2017

Datum případové studie: 1. 1. 2018

Přírůstek návštěvnosti: 95% navýšení návštěvnosti z vyhledávače

Obor: Překladatelské služby

Použili jsme:

  • 30 TOP zahraničních zpětných odkazů (DA70+, PA70+)
  • Několik desítek web 2.0 zpětných odkazů (Vysoké autorita domény i konkrétní stránky, vysoký web subdomény, unikátní IP adresa)

Web nebyl na začátku vůbec zaindexován na důležitá klíčová slova s vysokou hledaností, nicméně po velice krátké době (cca 13 dní) se podařilo web umístit na klíčové slovo, které vyhledává okolo 2000 lidí měsíčně na první stránce, takže návštěvnost okamžitě narostla.

Nutno pochválit výborné provedení textů na webu (on page SEO) – nastavení titulků, nadpisu H1, popisu obrázků i ostatního textu. Tento web si opravdu zaslouží být na předních místech.

Pokud Vás optimalizace webu zajímá a chcete mít vše také v pořádku, zde je podrobný návod.

Kampaň zopakována: Nyní, po několika měsících, kampaň opakujeme s cílem umístění nových klíčových slov.

Mladý nadšenec do internetového marketingu a SEO. Miluju hledat nové cesty a způsoby k dosahování cílů a ráda se o ně podělím.

Více zajímavých příspěvků

Prohlédnout všechny příspěvky
No Comments
 

Váš komentář