V tomto článku Vám ukážu, jak pomocí vnitřního odkazování zvýšíte neuvěřitelně umístění Vašich pozic během několika týdnů. A vsadím se, že 98% z Vás tuto techniku opomíjí a netuší, jaké výsledky může přinést.

A víte co je nejlepší? Že to dokážete na svůj web implementovat klidně hned teď a není zde žádné riziko, že by Vás za to Google mohl penalizovat.

Co je to vnitřní odkazování?

Pomocí vnitřního odkazu odkážete na stránku uvnitř Vašeho webu. Zkrátka je to v rámci jedné domény – Vaší. Např. z hlavní stránky www.priklad.cz odkážu na podstránku /kontakt.
Jednoduché, že?

Tak a teď – proč ty vnitřní odkazy používat?

1. Googlu to pomůže, aby objevil Váš nový obsah

Např. Váš nový článek. Jelikož Google už zaindexoval např. Vaší hlavní stránku, tak pokud z ní odkážete na nový obsah, tak bude tento zaindexován rychle, protože roboti Googlu sledují stránky, na které z té již zaindexované stránky odkážete.

2. Pomáhá to umístění Vašich podstránek

Počet vnitřních odkazů je jedním z 200 ranking faktorů Googlu. Z toho vyplývá, že je dobré se na to zaměřit a využívat to.

Dejme si příklad – cílíte na klíčové slovo basketbalové triky. Z Vaší hlavní stránky odkážete na Váš článek o basketbalových tricích, pod klíčovým slovem “basketbalové triky”. Googlu to pomůže lépe porozumět tomu, že ten článek je o basketbalových tricích.

3. Návštěvníci se lépe orientují – a může Vám to vydělat peníze

Tak například je odkážete na nějakou dobře propracovanou podstránku, na které něco objednají. Ať už přímo Váš produkt/službu, nebo prostřednictvím nějakého toho affiliatu. Možnosti jsou nekonečné, jen si s tím pohrát.

Takže teď jsme si objasnili, proč se na to vnitřní odkazování zaměřit a teď si pojďme ukázat, jak to přenést do praxe.

Krok 1: Tvorba seznamu URL a hlavních klíčových slov

Nejdříve ta URL. Jsou dvě možnosti – buď máte sitemap, takže je vytáhnete z tohoto souboru (a sitemap byste mít měli, je to ranking faktor), nebo jednoduše půjdete na google (nebo na seznam) a zadáte:

site: odkaznavasweb.cz

Vyjedou Vám všechna stránky, které máte na svém webu. Možná jich máte desítky, někdo stovky, někdo ještě více. Takže je mi jasné, že lovit je po jednom chtít nebudete. Nebojte se. Jde to i jednoduše 🙂 Také miluji zkratky.

Udělá to za Vás jednoduchý program SERP Scraper, který si zdarma stáhnete zde: http://urlprofiler.com/free-tools/

Po instalaci vložte do kolonky “Search Queries” následující footprint: “site:odkaznavasweb.cz
Pak jen kliknete Scrape a nastavte, kam chcete umístit výsledky. A je to. Během pár minut tak máte kompletní seznam Vašich URL.

Krok 2: Přidejte k těmto URL klíčová slova

Teď vemte ten seznam a připište k nim klíčová slova. Použijte LSI klíčová slova – tzn. relevantní, synonymická, pohrajte si s tím 🙂

Krok 3: Implementujte to na svůj web

Teď Vás čeká nějaká ta manuální práce, ale myslete na to, jaké výsledky Vám to přinese. Bude se Vám to s touto myšlenkou dělat lépe.

Dejte mi vědět dolů do komentáře, zda jste doposud používali hojně vnitřní linkování a zda teď, s vědomím, že Vám to pomůže v rankování, budete tuto metodu používat častěji 🙂

Mladý nadšenec do internetového marketingu a SEO. Miluju hledat nové cesty a způsoby k dosahování cílů a ráda se o ně podělím.

O mně a o tomto blogu

Říkají mi Jája a téměř 9 let se zabývám online marketingem a našla jsem se v tom. Miluju, když objevím něco nového, co přináší výsledky. Dala jsem si za cíl, že na tomto blogu s Vámi budu sdílet své názory, zkušenosti, návody, zkrátka své know how. Pokud Vás něco konkrétního zajímá, ráda Vám o tom napíšu podrobnější článek. Stačí říct :-) 

Request a free quote

Stáhněte si zdarma ebook s 22 Triky On Page Optimalizace

Postupujte krok za krokem podle návodu a vyhledávače budou Vaši stránku milovat.

Pole označená symbolem * jsou povinná

Více zajímavých příspěvků

Prohlédnout všechny příspěvky
No Comments
 

Váš komentář